FSC-CCOO País Valencià | 19 de març 2024.

28/01/2022
Cines

CCOO y UGT alcanzan un acuerdo hasta el año 2024. Con incrementos del 4% para el año 2022 y el 2% (con garantía del IPC Real) para el 2023. Así mismo se pacta la desaparición paulatina de las horas nocturnas no complementadas y se mejora en derechos sociales.

22/12/2020
Concentració plaça Ajuntament.

El Comité d'Empresa del Levante-EMV ha convocat una aturada de 24 hores per a avui dimarts 22 de desembre i una concentració a la plaça de l'Ajuntament de València. Les mobilitzacions s'emmarquen en la protesta per l'expedient de regulació d'ocupació presentat per la direcció i que es concretaria en 22 acomiadaments.

15/12/2020
Reunió APPA i CCOO Alacantí-Marines

La secretària general, Consuelo Navarro Sánchez, va expressar el suport complet del sindicat a les demandes d'un sector estratègic en democràcia i a la mobilització convocada per al divendres, 18 de desembre a les 11 hores en la plaça de la Muntanyeta d'Alacant.

18/12/2020
Concentració a Alacant.
#UnMinutDeSilenciPelPeriodisme

CCOO PV i l’Agrupación de Periodistas de CCOO han donat suport a la convocatòria impulsada per la Unió de Periodistes Valencians, l'Associació de Periodistes d'Alacant i l'Associació de Periodistes d'Elx: ‘Sense periodistes no hi ha periodisme’.

16/09/2020
Logo d'À Punt Mèdia

CCOO PV trasllada la seua voluntat de cooperació per a la consolidació del servei públic i la recuperació del sector audiovisual valencià.

21/02/2020

Davant les informacions publicades en diferents mitjans de comunicació sobre el futur de la plantilla d"À Punt, CCOO exigeix que el nombre de personal tècnic complisca amb la llei, que obliga que el servei de notícies de la Corporació Valenciana de Mitjans de Difusió (de què forma part el personal tècnic d'À Punt) no siga mai externalitzat.

21/02/2020

CCOO hemos firmado un convenio digno para el periodo 2019-2022. Se alcanzan incrementos razonables, y se suprimirán por fin las horas nocturnas sin complementar.

17/02/2020

El Consell Rector va aprovar en la seua última reunió el I Pla d"igualtat d?À Punt, resultat del treball previ realitzat en la Comissió d'Igualtat en la qual CCOO, juntament amb altres sindicats, ha participat de manera activa.

16/10/2019
Imatge d

La resolució respon a la sol·licitud de CCOO PV, personada com a acusació popular per un delicte continuat de malversació de cabals públics i prevaricació administrativa.

19/06/2019
Levante de Castelló

El sindicato censura la falta de información sobre los despidos en el diario Levante de Castellón y Superdeporte en València. El sindicato critica que la empresa no informe formalmente del cierre del centro de trabajo, que afectaría a la totalidad de la plantilla con despidos o traslados. Para CCOO, las normas laborales están para cumplirlas y exige transparencia y tiempo para poder acompañar a las personas afectadas.

29/11/2018

La Secció Sindical de CCOO en À Punt realitzarà un seguiment d'aquestes qüestions per confirmar el seu compliment. En la trobada amb la Inspecció de Treball, els representants sindicals van plantejar la necessitat i urgència de tenir un conveni col·lectiu per al grup d'empresa, sense descartar la possibilitat d'arribar a acords parcials previs en matèries com ara jornada i complements.

11/10/2018

Per al sindicat, els incompliments en matèria retributiva i de jornada no admeten demora. A la fi de 2018 podria veure's afectada l'emissió, pels excessos de jornada i d'hores extres del personal tècnic.

25/06/2018

Els excesos de jornada i horaris que no compleixen amb la normativa de l"Estatut de Treballadors, principals preocupacions per a la plantilla. Els sindicats s"han reunit amb els treballadors i les treballadores d?À punt Media per a recollir les seues reivindicacions laborals.

24/10/2017
Gimnasio de McFit en Burjassot
  • El Juzgado de lo Social estima la demanda de CCOO y considera probada la actuación contra la libertad sindical en McFIT

08/05/2017

La nueva representante de los sindicatos en el Consejo Rector de la Corporación Valenciana de Medios de Comunicación (CVMC), Soledad Fernández de CCOO PV, ha defendido ante los grupos en las Corts Valencianes su idoneidad para asumir esta responsabilidad.