12.05.2020

Veure document

25/03/2020
Ayuntamiento de València

Los Sindicatos abajo firmantes queremos manifestar nuestro malestar y hartazgo ante las medidas adoptadas, nuevamente de forma unilateral, por parte del Ayuntamiento (algunas Concejalías y sus Jefaturas de Servicio).

13/01/2020
Permisos 2020

L'entrada en vigor del Reial decret llei 6/2019, de mesures urgents per a garantia de la igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes, va significar l'aplicació gradual de la regulació continguda en l'article 48 de l'Estatut dels treballadors.

07/06/2019
Conselleria de Sanitat, Generalitat Valenciana.

La Secretaria de Política Social de CCOO PV, juntament amb la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris, ha elaborat un fullet informatiu per a donar a conéixer la possibilitat d"accedir a la història clínica personal des de qualsevol ordinador o dispositiu. Un dret de la ciutadania a la informació que permet una sanitat més pròxima i accessible.

29/05/2019
Llicències i permisos retribuïts per motius familiars comptaran des del primer dia laborable següent

Una Sentència del TSJCV, arran d'una demanda interposada per la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO PV en relació al Conveni col·lectiu interprovincial de l'empresa Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), perfecciona el dret a absentar-se del lloc de treball per motius com ara el naixement o la defunció d'un familiar, entre altres.