21/02/2020

Davant les informacions publicades en diferents mitjans de comunicació sobre el futur de la plantilla d"À Punt, CCOO exigeix que el nombre de personal tècnic complisca amb la llei, que obliga que el servei de notícies de la Corporació Valenciana de Mitjans de Difusió (de què forma part el personal tècnic d'À Punt) no siga mai externalitzat.

21/02/2020

CCOO hemos firmado un convenio digno para el periodo 2019-2022. Se alcanzan incrementos razonables, y se suprimirán por fin las horas nocturnas sin complementar.

17/02/2020

El Consell Rector va aprovar en la seua última reunió el I Pla d"igualtat d?À Punt, resultat del treball previ realitzat en la Comissió d'Igualtat en la qual CCOO, juntament amb altres sindicats, ha participat de manera activa.

16/10/2019
Imatge d

La resolució respon a la sol·licitud de CCOO PV, personada com a acusació popular per un delicte continuat de malversació de cabals públics i prevaricació administrativa.

19/06/2019
Levante de Castelló

El sindicato censura la falta de información sobre los despidos en el diario Levante de Castellón y Superdeporte en València. El sindicato critica que la empresa no informe formalmente del cierre del centro de trabajo, que afectaría a la totalidad de la plantilla con despidos o traslados. Para CCOO, las normas laborales están para cumplirlas y exige transparencia y tiempo para poder acompañar a las personas afectadas.

29/11/2018

La Secció Sindical de CCOO en À Punt realitzarà un seguiment d'aquestes qüestions per confirmar el seu compliment. En la trobada amb la Inspecció de Treball, els representants sindicals van plantejar la necessitat i urgència de tenir un conveni col·lectiu per al grup d'empresa, sense descartar la possibilitat d'arribar a acords parcials previs en matèries com ara jornada i complements.

11/10/2018

Per al sindicat, els incompliments en matèria retributiva i de jornada no admeten demora. A la fi de 2018 podria veure's afectada l'emissió, pels excessos de jornada i d'hores extres del personal tècnic.

25/06/2018

Els excesos de jornada i horaris que no compleixen amb la normativa de l"Estatut de Treballadors, principals preocupacions per a la plantilla. Els sindicats s"han reunit amb els treballadors i les treballadores d?À punt Media per a recollir les seues reivindicacions laborals.

24/10/2017
Gimnasio de McFit en Burjassot
  • El Juzgado de lo Social estima la demanda de CCOO y considera probada la actuación contra la libertad sindical en McFIT

08/05/2017

La nueva representante de los sindicatos en el Consejo Rector de la Corporación Valenciana de Medios de Comunicación (CVMC), Soledad Fernández de CCOO PV, ha defendido ante los grupos en las Corts Valencianes su idoneidad para asumir esta responsabilidad.

01/03/2017
  • Las cinco jornadas previstas: 1, 6, 7, 13 y 14 de marzo

CCOO reclama la readmisión de los trabajadores despedidos injustificadamente, el cumplimiento del convenio en cuanto al incremento de la jornada a los contratados a tiempo parcial y cese de la persecución sindical a los delegados de Comisiones Obreras.

26/01/2017

CCOO llama a la Generalitat Valenciana a la apertura de un proceso de negociación que reconozca los derechos de las trabajadoras y trabajadores de la extinta RTVV en la nueva Corporación Valenciana de Medios de Comunicación.

25/01/2017

Tras el cierre de la edición de Alicante del Diario La Verdad, las UI de CCOO l'Alacantí-les Marines y Vinalopó Vega Baja se solidarizan con una plantilla caracterizada por su profesionalidad y compromiso con el periodismo y con el territorio.

30/11/2016
Manifesación de RTVV

En el tercer aniversario del cierre de Radiotelevisión Valenciana (RTVV), el comité de empresa se ha manifestado en Valencia para reclamar del gobierno de la Generalitat Valenciana que repare sus derechos laborales a través de una solución negociada.