FSC-CCOO País Valencià | 19 de març 2024.

04/03/2022
servei d'assessorament social de ccoo pv

El sindicat proporciona orientació sobre l’accés als diferents recursos socials, com ara l’atenció a la dependència, discapacitat, ingrés mínim vital, ajudes al lloguer, serveis socials i uns altres drets, així com els tràmits davant les administracions.

01/07/2021
El Marco Estratégico de València perfila un horizonte de ciudad para el 2030

El martes 29 de junio pasado se celebró el Consell d’Acció Social, órgano de participación de la delegación de Servicios Sociales en el que se incluyen grupos y servicios municipales, entidades del sector y los sindicatos CCOO y UGT.

04/03/2021
Mesures 1 i 2

Aquest dimecres Comissions Obreres del País Valencià, juntament amb desenes d'entitats i organitzacions valencianes, ha participat en la presentació de les 8 mesures d’aplicació directa a tot el territori que haurien d'incloure’s en la futura Llei pel dret a l’habitatge, per tal de garantir de manera efectiva el dret a l'habitatge per a tota la ciutadania.

09/11/2020
CCOO exigeix el compliment de la Llei de prevenció de riscos en l'activitat dels centres de majors.

Les activitats programades dels centres d'atenció a majors de l'Ajuntament de València s'han traslladat a parcs i jardins per evitar el risc per la COVID-19. La Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO PV denuncia que l'empresa que gestiona aquests centres no ha realitzat l'avaluació de riscos davant el canvi de lloc de treball. Recorda que l'Ajuntament ha de vigilar el compliment estricte de la normativa de prevenció, en tractar-se d'una concessió.

27/04/2020
María Jesús Felipe con el premio

La seua trajectòria professional ha estat relacionada sempre amb les polítiques socials i els serveis socials des de diferents àmbits: la immigració, les persones majors, les dones, les famílies i els menors i, en general, amb la població en situació de risc o d'exclusió. El seu treball s'ha centrat en àrees com l'estudi de les necessitats de les persones, l'anàlisi de les polítiques públiques relacionades amb la qüestió social: la planificació, la investigació o el diagnòstic i l'avaluació social.

31/10/2018
CMSS Campanar
  • Serveis Socials, Cooperació al Desenvolupament i Migració, Persones Majors i Inserció Social i Laboral