FSC-CCOO País Valencià | 23 de mar 2026.

Avanços en el Conveni col·lectiu de SITVAL

    CCOO ha reivindicat aquests avanços de manera urgent i amb garanties de seguretat jurídica per a avalar-los.

    15/01/2026.
    Imatge d'una estació d'ITV

    Imatge d'una estació d'ITV

    Després dels tres anys transcorreguts des de la subrogació i amb 8 convenis diferents d'aplicació per al personal, la situació s'estava enquistant quant a l'homologació de les condicions de treball en l'empresa pública.

    Després d'un excessiu temps sense aconseguir arribar a acords amb l'empresa, podem avalar a la fi, un acord de mínims en matèria de permisos, respectant els drets del personal subrogat en allò que suposa una millora sobre el hui signat.

    En el mateix acord s'inclou la classificació professional per a unificar les diferents nomenclatures de les categories professionals, que es desprenien dels diferents convenis a aplicar. L'assignació a les categories unificades no pot suposar cap perjudici sobre els drets laborals del personal afectat, sent una mera modificació de denominació.

    Creiem que és un primer pas, i queda pendent avançar en la resta de matèries, com són jornada, horaris, etc, fins a culminar en l'objectiu de Conveni únic per a SITVAL.