FSC-CCOO País Valencià | 16 de juliol 2024.

El TRANSPORT SANITARI EN LLUITA PER UN CONVENI DIGNE

La patronal es nega a realitzar qualsevol proposta d'avanç en el Conveni. Ni tan sols l’increment del 3 % anual al qual es va comprometre quan es va quedar el servei de Conselleria

04/06/2024.
    CONCENTRACIÓ TRANSPORT SANITARI

JA N’HI HA PROU

No podem viure amb un salari net fix que oscil·la entre els 1.050 € i 1.200 € mensuals. Exigim l'equiparació salarial amb la resta de comunitats autònomes on es cobra entre un 45 % i un 15 % més. (45 % Madrid, 35 % País Basc, 30 % Navarra, 25 % Catalunya, 15 % Castella-la Manxa i Múrcia). No més desigualtats.

AIXÍ NO

Els nostres ingressos se sostenen per la desproporcionada i il·legal quantitat d'hores extres que es realitzen, arribant a les 60 mensuals en alguna província de la Comunitat. La Llei es compleix o es modifica.

JA ÉS HORA

Urgeix millorar, i molt, els conceptes variables per jornades nocturnes, treball en diumenges, festius, plusos transport. Amb l'actual valor d'aquests plusos no es compensa ni tan sols mínimament les repercussions que aquestes jornades tenen per a la conciliació de la vida laboral i personal. Ja n’hi ha prou.

PER LA CIUTADANIA

La ciutadania ni es mereix ni vol que un servei públic essencial estiga consolidat en el seu baix cost i les males condicions laborals de la plantilla. Externalitzar per a abaratir el transport sanitari, a costa d'explotar els treballadors i les treballadores del servei no pot ser la via. Pels usuaris.

PELS TÈCNICS EN EMERGÈNCIES SANITÀRIES

Les condicions laborals no poden continuar degradant-se. Mereixem salaris concordes a la nostra formació i dedicació. No podem continuar sent els treballadors low cost de la Sanitat Valenciana. Dignitat.