FSC-CCOO País Valencià | 30 d?abril 2024.

Via lliure a l'equiparació salarial en SITVAL

El Consell d'Administració de l'empresa SITVAL va aprovar aquest dimarts l'informe jurídic que dona via lliure per a fer efectiva l'equiparació salarial.

10/04/2024.
    Vaga SITVAL

El Consell d'Administració de l'empresa Sitval va aprovar aquest dimarts en sessió extraordinària, l'informe jurídic que dona via lliure per a fer efectiva l'equiparació salarial dels prop de 300 treballadors afectats.

Des de La Federació de Serveis a la Ciutadania de Comissions Obreres del País Valencià, valorem positivament l'aprovació de l'informe, ja que suposa fer valdre l'esforç fet pel personal de totes les estacions de SITVAL.

La plantilla ha perseguit sempre dos objectius, l'equiparació salarial de tots els empleats de l'antiga ITV i preservar la qualitat en la prestació d'un servei públic essencial. Així mateix, representants de les persones treballadores, volen agrair el compromís de tota la plantilla al llarg del nostre territori i l'empatia demostrada per la societat valenciana amb les seues reivindicacions.