FSC-CCOO País Valencià | 28 d?abril 2024.

SIGNAT EL III PLA D'IGUALTAT DE L'EMPRESA MUNICIPAL DE TRANSPORTS DE VALÈNCIA

El mes de juliol passat de 2023, es va procedir a la signatura del III Pla d'igualtat, en l'Empresa Municipal de Transports de València.

24/01/2024.
    Plans d'igualtat

El III Pla d'igualtat en l'EMT, ha sigut registrat en el REGCON el passat 17 de gener de 2024, un pla el qual tendeix millores cara a aconseguir una igualtat de dones i d’homes en l'empresa, com també impulsa mesures per a obtindre unes millores en tots els llocs, tant els masculinitzats com els feminitzats.

A més d'unes accions que, des de CCOO realitzarem el seu seguiment exhaustiu amb la finalitat que siguen complides tal com es recullen en l'acord signat.

Cal recordar que aquest III Pla d'igualtat de l'Empresa Municipal de Transports de València, ha sigut aprovat i signat per totes les seccions sindicals, que componen la taula de negociació.

Evidentment hem comptat amb el suport de la FSC, i molt especialment agrair el treball de la nostra companya (assessora) María del Mar Vicent García, disposada en tot moment a aclarir-nos dubtes i fer propostes les quals han servit de gran ajuda per a l'elaboració del III Pla d'igualtat en EMT-València.