FSC-CCOO País Valencià | 28 d?abril 2024.

Ratificat pel sindicats i la Conselleria l´acord d’homogeneïtzació de retribucions en l’empresa pública SITVAL

La Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO PV valora que aquest govern aposte per un servei públic i de qualitat, ja que millorant les condicions del personal es millora el servei que es presta.

10/11/2023.
    Signatura de l'acord

En els pròxims anys, des de 2023 fins a 2026, la nova empresa pública SITVAL creada per a conduir la reversió al sistema públic de les ITV (un servei que sempre hauria d’haver-ho sigut), per fi equipararà progressivament el salari de les persones treballadores que hi presten el seu servei, d’aquesta manera es garanteix que en qualsevol estació i a igualtat de treball, es reba la mateixa remuneració. Cal recordar que les diferències entre estacions arribaven en alguns casos al 40 %.

Valorem que aquest govern aposte per un servei públic i de qualitat, perquè millorant les condicions del personal es millora el servei que es presta a la ciutadania. Així mateix, continuaran els treballs de la Comissió de Negociació, per a l’elaboració d’un conveni col·lectiu únic per a totes les estacions de les ITV, una de les nostres principals reivindicacions juntament amb la salarial.

"Treballem perquè la unificació de condicions i retribucions es puga estendre, per tal de garantir-la, a totel personal que presta els seus serveis en l´Administració valenciana i el sector públic" afirma PepCloquell Mascarell, responsable del Sector Autonòmic de la Federació de Serveis a la Ciutadania deCCOO PV.