FSC-CCOO País Valencià | 26 d?abril 2024.

El Tribunal d'Arbitratge Laboral accepta la reclamació de CCOO i elimina el despenjament salarial de Transdonat S.A

La pressió sindical de la Secció Sindical de Comissions Obreres a l'empresa Transdonat d'Ontinyent ha donat com a resultat l'anhelada desaparició del despenjament salarial que durant quasi 10 anys s'havia vingut aplicant.

18/07/2022.
    Transdonat

El Laude Arbitral dictat ahir mateix resolia favorablement a les pretensions de la part majoritària del Comité, considerant que no concorren les causes previstes en la llei per aplicar despenjaments.

L'argumentació jurídica i econòmica presentada per este sindicat i l'exposició dels problemes tant salarials com de vulneració de drets fonamentals va inclinar a favor dels interessos de la majoria de treballadores i treballadors. El President del Comité, José Mayor, considera que "era una qüestió de justícia amb el personal, que ve pagant les conseqüències d'una mala gestió per part de la Direcció de l'empresa" i també lamenta que el sindicat UGT haja tingut una posició tan servil als interessos de l'empresa i contrària als interessos del personal.

Tot el personal de l'empresa mereixem unes condicions i un tracte digne, ja siguem conductors, mecànics o administratius.