FSC-CCOO País Valencià | 28 de març 2024.

Procés d"assemblees al País Valencià per a participar en la Conferència de Joventut de CCOO

El sindicat obri un procés de debat i reflexió sobre les diferents fórmules per a impulsar la participació de la joventut treballadora al sindicat. Durant tot el mes de febrer se celebraran assemblees a les diferents federacions sectorials de CCOO PV, en les quals es debatrà la proposta de document elaborat amb el lema "Joves, amunt! Repensar, canviar, actuar".

21/01/2020.
    .

A CCOO PV portem temps desenvolupant la nostra lluita de transformació de les condicions laborals i socials de la joventut, a través de Joves CCOO PV. Un espai conformat per un grup important de joves amb perfils molt diversos, que provenen de diferents sectors i territoris del País Valencià.

Per seguir enfortint els diferents espais de joves a les federacions sectorials i als territoris de la nostra organització, hem convocat milers de joves a participar en les assemblees que debatran la proposta de document elaborat amb el lema "Joves, amunt! Repensar, canviar, actuar".

Aquest procés assembleari servirà també per a l"elecció de les persones que conformaran les delegacions que assistiran a la Conferència confederal de Joventut a Madrid els dies 17 i 18 d"abril. Això permetrà assumir les qüestions que reben el màxim suport i que marquen els reptes i les prioritats a abordar en la nostra organització.

La secretària de Política Social i Joventut de CCOO PV, Ana Belén Montero, assenyala que, amb aquest procés, CCOO PV aspira a seguir conformant un projecte col·lectiu "en el qual la joventut de la nostra societat s"organitze, siga quina siga la seua situació laboral i social (estudiants, persones en l?atur, amb ocupacions estables, i sens dubte, aquelles persones amb una situació laboral precària), de tal manera que projecten de forma transversal les seues inquietuds sobre l?acció del sindicat".

Segons la responsable sindical, és fonamental donar veu a aquelles persones joves que senten que no la tenen "i avançar cap a una construcció del sindicalisme molt més adaptada a les persones que aspirem representar".Persones, en moltes ocasions, afectades per un mercat laboral que els precaritza i expulsa cap a una situació d?exclusió social.

CCOO PV fa una crida a la participació en les assemblees per fer un sindicat molt més proper a la realitat de la joventut.

Calendari d?assemblees a les organitzacions de CCOO PV

- 12 de febrer: Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO PV.

- 15 de febrer: Serveis CCOO PV.

- 21 de febrer: CCOO d?Indústria PV.

- 26 de febrer: CCOO de Construcció i Serveis PV.

- 27 de febrer: Serveis a la Ciutadania CCOO PV.

- 29 de febrer: Ensenyament CCOO PV.

- 29 de febrer: Assemblea territorial Espai Jove CCOO PV.

- 28 de març: Conferència Joventut CCOO PV.