FSC-CCOO País Valencià | 20 d?abril 2024.

La Secció Sindical de Comissions Obreres a l’Ajuntament d’Ontinyent escull Delegat Sindical a José Toledo Pulido

23/06/2022.
    José Toledo

En la reunió celebrada ahir per l’afiliació de Comissions Obreres a l’Ajuntament d’Ontinyent, es va escollir per unanimitat a José Toledo Pulido com a nou Delegat Sindical, en substitució del que havia ocupat eixa responsabilitat fins ara, Daniel Navas Santamaría, a qui agraïm la gran feina que ha fet.

La figura del Delegat Sindical dóna veu a l’afiliació del sindicat als òrgans de representació unitària i permet reforçar l’activitat de les nostres delegades de personal a les Meses de Negociació.

La defensa dels interessos de les treballadores i els treballadors és una prioritat per a nosaltres, reivindiquem cada dia les millores en les condicions laborals del personal i, en un moment com l’actual, amb el procés d’estabilització derivat de la Llei 20/21 ja iniciat, seguim treballant incansablement per regularitzar els llocs de treball de les nostres companyes i companyes en les millors condicions possibles.

Volem organitzar i representar a tot el personal de l’Ajuntament d’Ontinyent en el sindicat que millor pot defensar els vostres interessos, per això vos animem a contactar amb nosaltres i sumar-vos al projecte de Comissions Obreres.