22/02/2024
Marina de València (Font: Web La Marina de València).
  • CCOO reivindica la recol•locació, que no és assumida per la concessió de la Marina de València.

La representació legal de les persones treballadores del Consorci València 2007 reclama als partits polítics unanimitat i que es garantisca la continuïtat dels llocs de treball, especialment dels 13 llocs que es troben en situació de possible acomiadament col·lectiu després de l'informe de l'advocat de l'Estat.

11/05/2023
Signatura de l'Acord d'empresa de l'Autoritat Portuària de València.

Es desbloqueja així la negociació de l'Acord d'empresa de l'Autoritat Portuària de València, que emana del III Conveni de ports de l'Estat i autoritats portuàries, i que aconsegueix una millora molt important en les condicions laborals i salarials de la plantilla.

10/03/2023
Estiba

La agresión se produjo durante la primera reunión del Comité de Empresa. CCOO, que ya ha denunciado los hechos, censura la violencia utilizada para limitar el derecho a la libertad de expresión y la participación sindical. Exige a la gerencia del Centro Portuario de Empresas que actúe con contundencia.

15/02/2023
El sector genera más de 50.000 puestos de trabajo directos, y otros muchos indirectos.

El Sector del Mar de CCOO ha solicitado la constitución del Comité del Procedimiento de Evaluación y Acreditación de Competencias Profesionales de la Estiba y Desestiba, así como la creación de centros de formación profesionales para impartir la rama marítimo pesquera.

14/02/2023
Puerto de València.

El Sector del Mar de CCOO ha presentado esta solicitud urgente ante la Autoridad Portuaria de Valencia, para que se coordine la actividad entre las distintas empresas y evitar así los accidentes muy graves. El sindicato pide que se active lo antes posible ante las repetidas incidencias en operaciones de estiba y maniobras de atraques.

15/12/2022
Concentració Consorcio de Valencia 2007

Els treballadors i les treballadores de l'empresa pública han convocat un concentració a les portes del Consorcio Valencia 2007 per sol•licitar que es definisca la seua situació laboral i defensa del manteniment de l'ocupació pública i dels seus llocs de treball.

15/11/2022
Sector del Mar

La Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO PV condemna aquest tipus de pràctiques empresarials i adverteix de la possible adjudicació de la nova concessió de la Terminal Moll Centre II, a la qual opta IST, per l'elevat risc de vulneració de drets laborals i de precarització de les condicions laborals.

28/07/2022
.

Esta serie de incumplimientos del convenio por parte de IST, está agravando y precarizando las condiciones laborales de estos trabajadores.

27/05/2022
CCOO anuncia movilizaciones si el Gobierno no paga lo que les debe a las plantillas de los puertos

Puertos del Estado y sus 28 autoridades portuarias, que gestionan 45 puertos de titularidad estatal, tienen retenido los incrementos salariales de su personal desde el año 2021.

06/05/2022
Firma Conveni empreses navilieres, consignatàries i estibadores de València.

CCOO valora l'acord aconseguit amb l'Associació Naviliera Valenciana, perquè garanteix increments raonables i hi incorpora clàusules de garantia salarial que permetran el manteniment del poder adquisitiu.

02/05/2022
Marina de València (Font: Web La Marina de València).

CCOO insisteix en la necessitat que es concrete la nova situació d'aquesta entitat pública i que s'aconseguisca un acord entre l'Ajuntament i la Generalitat Valenciana. El sindicat sol·licita el manteniment de l'ocupació i que es regule la situació laboral a través de l'adscripció al Conveni col·lectiu de referència.

29/04/2022
Per un conveni col·lectiu digne que garantisca el poder adquisitiu del personal durant els pròxims anys.
  • CCOO informa del trencament de les negociacions del Conveni col·lectiu d'empreses navilieres, consignatàries i estibadores de la província de València.

CCOO i UGT convoquen vaga els dies 13 i 20 de maig, amb l'objectiu de parar l'activitat dels ports de València durant aqueixos dos dies. Més de 1500 persones treballadores del sector portuari estan anomenades a aquestes aturades, que reivindiquen un conveni col·lectiu digne que garantisca el poder adquisitiu del personal durant els pròxims anys.

01/04/2022
Imagen de archivo de las movilizaciones realizadas durante el conflicto

El responsable del Sector del Mar de CCOO valora el acuerdo alcanzado por el Comité de Huelga de Amarradores del Puerto de Sagunto con la empresa CEMESA, tras un largo periodo de casi 10 meses de movilizaciones y negociaciones.

19/10/2021
Comité de empresa de CCOO en Amarradores del Puerto de Sagunto.

La plantilla de Amarradores del Puerto de Sagunto CEMESA- P&REYSER vuelve a convocar más jornadas parciales de huelga, para manifestar su protesta ante el exceso de jornada por encima de ley, sin compensación, y el aumento de la carga de trabajo.

23/09/2021
Imatge d'una representació del personal en el port de Sagunt
  • 24 i 27 de setembre en franges horàries alternes de matí i vesprada

Les aturades començaran demà divendres 24 de setembre (de 7.00 fins a les 9.00 h, de 13.00 fins a les 15.00 hores, i de 18.30 fins a les 20.30 hores). Està previst continuar el dilluns 27 de setembre, amb les mateixes franges horàries. La vaga reivindica una jornada laboral digna, posar fi a pràctiques abusives i a riscos laborals a causa de l'esgotament. "Estan realitzant més de 2.000 hores anuals, a més que poden ser requerits en qualsevol moment, inclosa la seua jornada de descans, sense cap compensació".