14/11/2023
Assemblea ratificació acord
Ratificat en assemblea, l´acord signat amb la patronal del transport de mercaderies per carretera, logística i missatgeria de València.
18/07/2023
Concentració davant l'Ajuntament de l'Eliana.
  • El personal d'ambulàncies de l'Eliana (València) ha realitzat una concentració de protesta per les condicions insalubres de la seua base de treball. L'alcalde s'ha compromés ha habilitar una base digna amb condicions adequades.

CCOO denuncia les males condicions de l'àrea de descans de la unitat de Suport Vital Bàsic de l'Eliana, un contenidor situat en l'aparcament del centre de salut. El sindicat adverteix a la Conselleria de Sanitat que continuarà amb mobilitzacions si segueix amb l'eliminació d'aquestes zones per necessitats d'espai dels centres sanitaris.

17/04/2023

El próximo 7 de junio nos concentraremos a las 12:00 horas, frente al Ministerio de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones en Madrid, para reclamar coeficientes reductores para las y los profesionales del sector.

22/03/2023
#SalariOConflict per la dignificació del transport de persones a Alacant.
  • Aturades parcials del 24 al 28 d'abril i vaga indefinida des del 2 de maig

CCOO vol garantir el poder adquisitiu del personal afectat pel Conveni, ja que l’IPC va arribar a un 6,5 % l’any 2021 i un 5,7 % el 2022, la qual cosa ha incrementat el cost de la vida, sense que hi haja cap proposta patronal d'increment dels salaris.

27/01/2023
Transporte de mercancías por carretera

El sector de Carretera y Logística de FSC-CCOO reprocha a la institución que permita la competencia desleal que se da en Europa en el sector de transporte de mercancías por carretera.

11/01/2023
Imatge d'arxiu de mobilitzacions del sector.
Alacant

CCOO i UGT convoquen quatre dies de vaga en el sector del transport de mercaderies per carretera a Alacant, per un conveni just que garantisca el poder adquisitiu dels treballadors i de les treballadores durant els pròxims anys.

08/11/2022
Transporte de mercancías por carretera

No compartimos los motivos de la Plataforma para convocar un "paro patronal" y recordamos que no tiene la cobertura legal de una "huelga". La tergiversación de los términos está creando confusión a las personas trabajadoras del sector y a la sociedad en general.

21/10/2022
Ambulancias

La intención de la Conselleria de Sanidad de realizar el servicio en ocho horas, cuando antes se hacía en doce, solo ha conseguido un empeoramiento drástico del servicio y una sobrecarga de trabajo inasumible por el personal técnico en emergencias sanitarias.

22/07/2022
CCOO exigeix a la Conselleria de Sanitat que complisca amb l'obligació de cedir zones dignes de descans al personal d'ambulàncies.

CCOO inicia una campanya per a exigir a Conselleria que complisca amb la seua obligació de cessió de locals per al descans, com estableix el seu propi plec de condicions.

18/07/2022
Transdonat

La pressió sindical de la Secció Sindical de Comissions Obreres a l'empresa Transdonat d'Ontinyent ha donat com a resultat l'anhelada desaparició del despenjament salarial que durant quasi 10 anys s'havia vingut aplicant.

29/06/2022
Transdonat

El 27 de juny CCOO hem assistit a l'acte d'arbitratge en el Tribunal d'Arbitratge Laboral de València en defensa dels interessos de tota la plantilla.

31/05/2022

El sindicat ha presentat al·legacions al nou contracte d'ambulàncies de la Comunitat Valenciana amb la denúncia que “aprofundeix en l'externalització del servei, empitjora la qualitat i no garanteix les condicions laborals de les actuals plantilles”.

24/05/2022
Control en carretera de la Guardia Civil
  • Esta decisión se enmarca dentro de la Estrategia del Transporte, capitaneada por el Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana
  • La directiva europea señalada tiene como objetivo fundamental consolidar un sector del transporte por carretera seguro, eficiente y socialmente responsable
11/05/2022
CONCENTRACIÓN 7 DE JUNIO FRENTE AL MINISTERIO DE TRANSPORTES
  • Paseo de la Castellana, 67 frente a Nuevos Ministerios a las 12:00.

CCOO y UGT convocamos a los conductores y conductoras profesionales a participar en la concentración que hemos convocado frente al Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana (Paseo de la Castellana, 67 de Madrid frente a Nuevos Ministerios) el día 7 de junio a las 12:00 para exigir la puesta en marcha de medidas que garanticen la jubilación anticipada.