FSC-CCOO País Valencià | 19 de març 2024.

14/03/2024
Complejo administrativo 9 d'octubre.

Ha tingut lloc la taula sectorial de funció pública en la qual s'han tractat els temes següents.

04/03/2024

Dijous passat, 29 de febrer, vam tindre la reunió de la Mesa tècnica de la Mesa Sectorial de Funció Pública amb l'objecte de la planificació plurianual 2024-2025 per reduir la temporalitat per sota del 8%.

16/02/2024
Centro Menores Alacant

El centro de recepción de menores “Alacant” es de titularidad de la Conselleria de Servicios Sociales, Igualdad y Vivienda. El centro tiene la finalidad de proporcionar temporalmente alojamiento y manutención a los menores de edad que se encuentran bajo su tutela.La capacidad del centro es de veinticuatro plazas. Sin embargo, actualmente residen el doble 51 menores alojados, muchos de ellos han llegado, recientemente, desde Canarias tras el acuerdo de reparto de menores por la crisis migratoria.

08/02/2024

Dilluns passat, vam tenir la reunió de la COFOR ( Comissió de Formació de la Generalitat) d'entrada ens informaren que tenen previst publicar l'oferta formativa en el DOGV del dia 12 de febrer de 2024.

05/02/2024

La Generalitat no compleix la seua obligació d'abonament de la nòmina del mes de gener per al personal que presta serveis en l'Administració pública i que està en nomenaments temporals com: substitucions per IT, reforç temporal en serveis socials, comissions de servei, o personal de l'IVIA, etc.

17/01/2024
Declaraciones de Mazón

El sindicato pone en valor los acuerdos en la Comisión de Diálogo del Sector Público, mediante los que se han implementado y garantizado los principios constitucionales en el acceso al empleo en todas las entidades del sector público instrumental.