FSC-CCOO País Valencià | 18 d?abril 2024.

31/08/2022
disminuir jornada laboral
  • CCOO considerem que el canvi de criteri no està emparat, com pretén Personal, en la sentència del Suprem del passat mes de juny. D'entrada, l'abast anul·latori d'aquesta sentència és molt més limitat que el que aplica Personal, que estén els efectes del pronunciament a tots els altres supòsits del dret de reducció, així com a les normes del nostre Acord i del nostre Conveni que també el reconeix.
19/07/2022
Diputación de Valencia
  • De nou una altra modificació de la RPT pel ple del mes de juliol.
  • Transferència del Centre Ocupacional.
  • Esborrany bases estabilització Llei 20/21 i Comissió de seguiment del teletreball
10/06/2022
II Pla d'Igualtat
  • Divendres passat 3 de juny, la Comissió d'Igualtat va signar el II Pla d'Igualtat de la Diputació de València, amb la participació de les Centrals Sindicals, de la Delegació d'Igualtat i de la representació de RRHH. La Corporació té previst aprovar-ho en el pròxim Ple de juny. La Secció Sindical de CCOO ha participat de manera proactiva en la seua elaboració fent aportacions i proposant objectius i accions que s'han anat recollint en el document final.
13/04/2022
Negociació col·lectiva
  • El President de la Diputació de València es va comprometre al juny de 2020 al fet que només hi hauria una modificació de la Relació de Llocs de Treball (RPT) al final de cada any coincidint amb l'aprovació dels pressupostos. Malgrat això, la Diputació de València té previst aprovar en el Ple del mes d'abril una modificació «extemporània» de la RPT.
31/03/2022
Desigualtat permisos conciliació
  • CCOO hem demanat a la Diputació mesures per a garantir la plenitud dels drets econòmics del personal durant els permisos de conciliació (maternitat, paternitat, etc.) i durant la incapacitat temporal (IT) de llarga duració. La Diputació no està assegurant, en determinats casos dins d'aquestes situacions, la percepció dels drets econòmics al 100%.
25/02/2022
Institut Valencià d'Audiofonologia
  • La Diputació rectifica i garantix la seua continuïtat CCOO desconvoca les mobilitzacions
22/12/2021
Unitat Técnica de l'IVAF
  • Oferta pública d'ocupació de 2021: la Diputació trau una pobra oferta que no atén el sector social
30/11/2021
  • D'aplicació al personal de la Diputació de València
07/05/2021
equilibri entre alegria i prudencia
  • Nova modificació de la relació de llocs de treball (RPT)
28/04/2021
calendario de procesos
  • Se planifican las convocatorias para desarrollar los acuerdos en materia de ocupación, carrera profesional y concursos de provisión.
09/04/2021
Recursos Humans
  • La primera fase d'aquesta iniciativa consistia en la recollida d'informació. Des de CCOO remetem al President documents a través dels quals li donem compte de les nostres aportacions en relació a l'estructura general i organització de la Diputació: Delegacions, Àrees i Serveis.